luni, 19 ianuarie 2009

Palavrageli de inceput.....



Hey! M-am gandit in sfarsit sa-mi fac un site:) In sfarsit am reusit sa-mi duc dorinta la final.Am observat ca aproape toata lumea si-a facut un blog sau sigur s-a gandit sa-si faca unul. Si eu am avut acesta dorinta de mai mult timp, dar abea acum o pun in practica, pentru ca abea acum pot sa mi dedic mai mult timp unui blog. In ziua de azi unde ma uit, pe messenger, pe diferite site-uri vad linkuri spre anumite bloguri. Unele necunoscute, altele cunoscute si foarte cunoscute. Am mai citit ce scrie in ele, am aflat unele lucruri interesante, de exemplu pomii de Craciun erau odinioara impodobiti cu spuma de sapun; sau ca un sfert din populatia globului sarbatoreste Noul An Chinezesc, care începe pe 16 februarie. Si cel mai tare lucru pe care l-am aflat recent si foarte interesant este urmatorul:Daca iei orice numar, il dublezi, aduni 10, imparti prin 2, si apoi scazi numarul initial, raspunsul va fi 5, asta chiar m-a fermecat:), recunosc ca am stat 10 minute facand calcule peste calcule, si cu toate ca raspunsul era de fiecare data 5, tot credeam ca gresesc undeva. Pana la urma am descoperit ca nu gresesc. Sunt multe lucruri ciudate pe pamant si multe altele nedescoperite:).
Va povesteam ca am mai citit bloguri si ca am gasit informatii noi si interesante, dar am gasit si bloguri care mi au lasat un gust amar si m-au mirat. De exemplu am citit jurnalul unei persoane care povestea de la o inmormantare,cu lux de amanunte. Nici pana in ziua de azi nu inteleg de ce era asa de interesant sa spuna lucrurile care le a spus acolo? In fine, fiecare cu mentalitate lui, cu felul lui de a gandi.
Acest site mi l-am facut din dorinta de a impartasi unele idei si sentimente pe care le am sau le-am avut de-a lungul timpului. Si pentru a putea cere ajutorul sau pentru a da sfaturi oricarui om care imi cere ajutorul.

4 comentarii:

  1. Fara sa vreau sa te descurajez ci doar sa te critic asupra felului in care ai inceput blogul iti spun ca deschiderea ta a iesit clasic. Clasic in sensul ca nu ai zis mai nimic in afara de faptul ca ai o parere despre ce se intampla in jur (sau in blogosfera) dar fara a face vre-un comentariu pertinent sau inedit. Toata lumea crede "ceva" despre celelalte bloguri, fie ca isi exprima parerea sau nu. Aparent blogul tau nu are nici o tema in afara de persoana ta si tare mi-e ca l-ai facut ca o extensie a profilului de BunaCinci (Hi5) cand de fapt el trebuie sa se constituie intr-o inovatie in lumea asta virtuala care le-a vazut pe toate.
    Vreau totusi sa te felicit pentru nume, ma bucur ca nu ti l-ai denumit "R4zv4n.blogspot" sau mai stiu io ce alta "exacerbare" a ego-ului.
    In aceeasi ordine de idei, sper ca acest comentariu sa te inversuneze si sa scoata din tine un post pertinent, in care chiar sa spui ceva ce nu am mai auzit pana acum.
    Iti multumesc pentru salutul de "bine v-am gasit", pentru ca eu asa am perceput mesajul tau. Mi te si inchipui intrand intr-o camera de bloggeri si tinandu-ne discursul de mai sus intr-un efort de a iti justifica prezenta in incapere.

    La cat mai multe (bune) post-uri!

    Cu teama unui comment la fel de acid, dar cu speranta unei discutii, te salut

    Tudor

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Tudor!! Incant de cunostinta:) Adevarul ca e cam acid coomentariul tau, dar asta e adevarul. Stiu ca e un inceput modest, insa asta am si vrut acum. Deoarece trebuia sa scriu ceva de inceput, un fel de introducere, ca sa intru in lumea aceasta a blogurilor. Greseala mea a fost ca am zis ceva destul de plictisitor si care se tot repeta, referindu-ma la alte bloguri sau ce am citit pe ele. Trebuia sa scriu ceva mai interesant, dar promit ca pe viitor, in urmatorul post, o sa scriu ceva inedit.

    Iar legatura blogului cu BunaCinci:)) nu exista. Buna5ul e un loc unde cunosti oameni, de toate tipurile. Ala e un loc de etalare, sa arati cine esti tu si cum arati tu. Eu aici nu vreau sa fac lucrul asta, vreau doar sa-mi exprim unele idei si sa gasesc raspunsuri la intrebari pe care mi le pun si nu-mi pot raspunde.

    Sper sa ma mai ajuti din cand in cand. Sunt nou in domeniu asta si vreau sa ma afirm. Vreau sa zica lumea ca a fost in Debaraua lui Razvan.:):P e mult de munca pana acolo, dar sunt foarte optimist ca sa nu cred ca nu o ajung acolo.

    Iti doresc o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit in blogosfera!
    Spor! La cat mai multe combinatii reusite de taste!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hy Razvan...inventiv k intotdeauna!ma bucur k nu te-ai schimbat in aceasta privinta. nu pot sta prea mult pe aici..treb sa bag somn asa k ai grija de tine si revin:>

    Tine-o tot asa! pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Jongleaza un pic cu tastele si spune-ti parerea