miercuri, 28 ianuarie 2009

Leapsa....:))

Deci nu am mai jucat Leapsa, in realitate vorbesc, de cand eram mic.Chiar imi era dor.
Iar acu ce vad, ca s-a inventat Leapsa pe Bloog:) Prea tareee:).
"M-a prins" Corina si acum trebuie sa dau mai departe:)

Reguli Leapsa pe Blog:
1. Intra in al 4-lea director local unde iti tii pozele.
2. Alege a 4-a poza de-acolo
3. Explic-o.
4. Trimite leapsa mai departe altor 4 persoane

Asa ceva nu se poate, am nimerit cea mai trilulilul poza pe care o am eu :))
The Picture:




Poza asta e facuta anul trecut, in ASE:))iar ceea ce vedeti in capul meu, nu este nicidecum o casca:)) ci este capacelul de la cosul de gunoi. Ma plimbam si eu prin ASE si ce face omul din plictiseala

P.S. : era curat capacelul ca erau toate stranse intr-un colt...

Si acum trebuie sa dau mai departe la 4 persoane:))

1. Meritoriu
2. Tudor
3. Simona
4. Ion

4 comentarii:

  1. hello. sorry dar acum am vazut... nu imi merge pinkback-ul si am mai primit de la cineva si am onorat. te trec acum in articol cu un later edit. pls lasa comentariu sa stiu de lepse altfel... greu aflu :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. da Lapte Gros nu jucam...? sunt mai bun in schilodiri si cocosari, mai ales cand e vorba de femei si copii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-l baga in seama pe Ion, asa vrea el sa para mai pervers. In sinea lui e un copil neinteles. Aproape trist. Aproape emo. ( Hihihihihi )

    RăspundețiȘtergere

Jongleaza un pic cu tastele si spune-ti parerea