vineri, 23 ianuarie 2009

Sheefa....

Aproape 2 ani au trecut de cand am facut 19 ani. 2 ani au trecut de cand am primit unul din cele mai frumoase cadouri de ziua mea. O cutie mica de pantofi de dama cu niste gauri minuscule facute cu o surubelnita. Inauntrul careia era o chestie de blana, un ghemotoc.

Un ghemotoc cu viata.

Un ghemotoc in 2 culori. Alb si Negru.

Cand am vazut acea fiinta, mica, speriata si pricajita, cu ochii mari negri luciosi, uitandu-se la mine si rugandu-ma sa nu-i fac nimic, m-am inmuiat cu totul.

Am intins mana si am atins-o. Era ca un ghemotoc de catifea.

S-a speriat si a fugit in coltul celalalt al cutiei de 10 picioruse de porcusor de guineea. Am intins din nou mana si am luat-o in brate. Nu stiu daca era speriata sau bucuroasa, dar si-a dat drumul pe mine. Era mica si ea!

Am pus-o inapoi in cutiuta si am fugit sa iau vechiul meu acvariu si sa i-l aranjez. Dupa ce am fost la primul magazin PetShop sa cumpar talaj si toate cele,i-am aranjat noul domiciliu stabil. Am pus-o in acea inchisoare de sticla, iar ea s-a refugiat in primul colt ca un detinut pentru prima oara in inchisoare. Stateam si ma uitam la ea cum scormoneste fiecare colt al acvariului ca sa-si dea seama unde se afla.

Dupa ce am rezolvat problema domiciliului, am dat de alta problema. Trebuia sa-i dau un nume. Dar nu stiam ce nume sa-i dau. Am intrebat-o pe mama cine mi l-a trimis si mi-a zis ca sefa ei. Dupa o perioada de gandire mi-a venit in minte sa-i zic sefa:). dar am vrut sa fie un pic cu accent si i-am zis sheefa:)

Acum a crescut si este de 4 5 ori mai mare ca atunci. Acum este un ditamai ghemotocul de blana care chitaie cand aude usa de la bucatarie, care se ridica pe marginea cutiei in care sta cand sunt in apropierea ei ca sa o iau in brate si sa ma joc cu ea, care noaptea cand sta cu mine in pat se pune la gatul meu si adoarme , care vara e atata de comica si se intinde cat poate ea de mult ca sa se racoreasca.


Nu as renunta pentru nimic in lume la ea.


Uneori o mai alint cu “iubiita”. Pe scurt e mica mea amanta 

2 comentarii:

Jongleaza un pic cu tastele si spune-ti parerea