marți, 20 ianuarie 2009

Un claxon....

Un claxon....apoi alt claxon....si altu....si altuu......!!

Asa a inceput astazi periplul meu prin orasul Bucuresti...Periplu? Da, periplu, ca la cum e traficul in capitala noastra, pfff. De exemplu daca vrei sa ajungi din Victoriei in Tineretului dupa ora 16, mai bine stai acasa si-l suni pe cel cu care trebuie sa te intalnesti si tineti intalnirea la telefon, cel mai simplu.

Nu ii inteleg pe cei care claxoneaza non stop, care nu au ce face. Parca zici ca toti soferii sunt niste copii si au descoperit o jucarie care scoate sunete. Acum nu se mai satura de ea. Si o folosesc in cele mai penibile cazuri.

Si cel mai mult ma enerveaza si cred ca enerveaza si pe altii, atunci cand micul Alonso din spatele volanului, claxoneaza ca un nebun. De exmplu, esti la semafor si exact cum s-a pus verde auzi:tiiiiiiiiitttt...tiiiiiittt. De parca sunt M.Schumacher si sunt in cursa si trebuie sa plec imediat cum s-a facut verde. Nu fratilor, nu am reactiile lui, nu am nici o treaba cu Formula1, ci sunt in Bucuresti, pe o strada, la semafor.

Aaaa si mi-am adus aminte, acele patratele din mijlocul intersectiei sunt pentru a nu fi incalcate atunci cand este aglomeratie, dar pentru "BIZONII" atestati, nu conteaza, pentru ei asa e asfaltul, mai galben. Saracele liniute,alea galbene picate cu atata straduinta de pictorii soselelor, cine le baga in seama...

Un comentariu:

  1. Ai dreptate, e o adevarata nebunie in trafic:-< dar trebuie sa ne obisnuim cu asta. Nu cred ca se va schimba ceva prea curand...

    RăspundețiȘtergere

Jongleaza un pic cu tastele si spune-ti parerea